Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi – FAQ.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Wszystkie dostępne w e-sklepie produkty znajdują się na naszym magazynie.
Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą do Klienta wynosi:
• 1-2 dni roboczych w przypadku stołów składanych, krzeseł i akcesoriów,
• 1-3 dni roboczych w przypadku stołów stacjonarnych.

W jaki sposób dostarczany jest towar?
Przesyłki wysyłamy poprzez firmy kurierskie lub spedycyjne (stoły stacjonarne).
Sprawdź szczegóły kosztów transportu >>

Ile wynoszą koszty przesyłki?
Szczegóły kosztów transportu dostępne tutaj >>

Jakie są możliwe sposoby płatności?
Możliwe formy płatności za zamówienie to:

- przedpłata przelewem na konto HABYS Sp. z o.o. w Banku Zachodnim WBK:
Nr konta bankowego: 11 1090 2590 0000 0001 3216 5500
- przedpłata szybkim przelewem poprzez system PayU,
- pobranie: zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki,

Czy cena za stół jest ceną za cały zestaw z wyposażeniem dodatkowym?
Tak, cena widoczna przy produkcie dotyczy produktu widocznego na zdjęciu wraz z wszystkimi akcesoriami.

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszt dostawy?
Cena wyświetlana przy produkcie nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty te zostaną uwzględnione w końcowym podsumowaniu i będą widoczne na ostatnim etapie składania zamówienia. W sklepie Aveno Life obowiązuje darmowa dostawa przy zamówieniach przekraczających kwotę 190 zł. Sprawdź ile wynoszą koszty dostawy w zależności od wartości zamówienia i rodzaju płatności >>

Czy cena wyświetlana przy produkcie jest kwotą netto czy kwotą brutto?
Wszystkie ceny podawane w e-sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Co oznacza przekreślona cena w e-sklepie?
Przy towarach objętych promocją lub wyprzedażą, obok ceny sprzedaży pokazujemy także cenę przekreśloną. Cena przekreślona jest to normalna cena towaru, ważna gdy nie jest on objęty promocją.

Czy można otworzyć paczkę podczas odbioru?
Każdemu Klientowi przysługuje takie prawo i warto z niego korzystać. W obecności kuriera należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem i czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. W takim przypadku przesyłka zostanie do nas zwrócona, a Klient otrzyma nowy produkt. Pobierz formularz postępowania w przypadku wystąpienia uszkodzenia towaru w czasie transportu >>

Czy mogę zwrócić produkt?
Oczywiście. Pragniemy aby każdy Klient podczas zakupów w Aveno Life czuł się komfortowo i wyjątkowo. Jeśli z jakichkolwiek względów nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, możesz w ramach Gwarancji Satysfakcji, dokonać zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania towaru w zamian za zwrot pieniędzy! Jako jedyni na rynku oferujemy darmowy transport do Aveno Life w przypadku zwrotu produktu oraz możliwość użytkowania produktu w celu jego przetestowania! Sprawdź szczegóły >>

Czy stoły do masażu składają się w walizkę?
Tak, składane stoły do masażu Aveno Life po złożeniu posiadają kształt walizki. Dzięki specjalnym uchwytom można je z łatwością przenosić i przewozić. Stoły po złożeniu można dodatkowo umieścić w specjalnym pokrowcu, który chroni stół i ułatwia jego przenoszenie.


Nie przegap naszych Ofert Specjalnych

Master Massage