Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi – FAQ.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Wszystkie dostępne w e-sklepie produkty znajdują się na naszym magazynie.
Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą do Klienta wynosi:
• 1-2 dni roboczych w przypadku stołów składanych, krzeseł i akcesoriów,
• 1-3 dni roboczych w przypadku stołów stacjonarnych.

W jaki sposób dostarczany jest towar?
Przesyłki wysyłamy poprzez firmy kurierskie lub spedycyjne (stoły stacjonarne).
Sprawdź szczegóły kosztów transportu >>

Ile wynoszą koszty przesyłki?
Szczegóły kosztów transportu dostępne tutaj >>

Jakie są możliwe sposoby płatności?
Możliwe formy płatności za zamówienie to:

- przedpłata przelewem na konto HABYS Sp. z o.o. w Alior Banku:
Nr konta bankowego: ALIOR 92249000050000453066485718
- przedpłata szybkim przelewem poprzez system przelewy24.pl,
- pobranie: zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki,

Czy cena za stół jest ceną za cały zestaw z wyposażeniem dodatkowym?
Tak, cena widoczna przy produkcie dotyczy produktu widocznego na zdjęciu wraz z wszystkimi akcesoriami.

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszt dostawy?
Cena wyświetlana przy produkcie nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty te zostaną uwzględnione w końcowym podsumowaniu i będą widoczne na ostatnim etapie składania zamówienia. W sklepie Aveno Life obowiązuje darmowa dostawa przy zamówieniach przekraczających kwotę 190 zł. Sprawdź ile wynoszą koszty dostawy w zależności od wartości zamówienia i rodzaju płatności >>

Czy cena wyświetlana przy produkcie jest kwotą netto czy kwotą brutto?
Wszystkie ceny podawane w e-sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Co oznacza przekreślona cena w e-sklepie?
Przy towarach objętych promocją lub wyprzedażą, obok ceny sprzedaży pokazujemy także cenę przekreśloną. Cena przekreślona jest to normalna cena towaru, ważna gdy nie jest on objęty promocją.

Czy produkty w Aveno Life można kupować na raty?
Tak. Każde zamówienie o wartości od 300 do 20000 zł, można sfinansować w systemie ratalnym obsługiwanym przez system przelewy24.pl oraz system ratalny obsługiwany przez Alior Bank. Decyzja o przyznaniu płatności ratalnej zależy od indywidualnej zdolności kredytowej i podejmowana jest przez Alior Bank. Sprawdź jak wygląda proces zakupu w systemie ratalnym >>

Czy można otworzyć paczkę podczas odbioru?
Każdemu Klientowi przysługuje takie prawo i warto z niego korzystać. W obecności kuriera należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem i czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. W takim przypadku przesyłka zostanie do nas zwrócona, a Klient otrzyma nowy produkt. Pobierz formularz postępowania w przypadku wystąpienia uszkodzenia towaru w czasie transportu >>

Czy mogę zwrócić produkt?
Oczywiście. Pragniemy aby każdy Klient podczas zakupów w Aveno Life czuł się komfortowo i wyjątkowo. Jeśli z jakichkolwiek względów nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, możesz w ramach Gwarancji Satysfakcji, dokonać zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania towaru w zamian za zwrot pieniędzy! Jako jedyni na rynku oferujemy darmowy transport do Aveno Life w przypadku zwrotu produktu oraz możliwość użytkowania produktu w celu jego przetestowania! Sprawdź szczegóły >>

Czy stoły do masażu składają się w walizkę?
Tak, składane stoły do masażu Aveno Life po złożeniu posiadają kształt walizki. Dzięki specjalnym uchwytom można je z łatwością przenosić i przewozić. Stoły po złożeniu można dodatkowo umieścić w specjalnym pokrowcu, który chroni stół i ułatwia jego przenoszenie.


Nie przegap naszych Ofert Specjalnych

Master Massage