Gwarancja satysfakcji, zwrot do 30 dni

Zwroty i wymiana

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Jak mogę zwrócić towar?

WARIANT1

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy >>.
  2. Spakuj towar, dowód zakupu i oświadczenie zwrotu.
  3. Wyślij przesyłkę na adres: HABYS Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 38-200 Jasło
  4. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz równowartość ceny towaru oraz koszt doręczenia towarów z e-sklepu do Klienta (jeśli wystąpił).

WARIANT 2
W przypadku zakupów jako zalogowany Klient w e-sklepie:

  1. Kliknij na TWOJE KONTO i zaloguj się, aby przejść do historii zamówień.
  2. W części ZWROTY TOWARÓW kliknij w przycisk DODAJ ZWROT.



  3. Wybierz zamówienie i towar, który chcesz zwrócić:



  4. Zdecyduj, czy wyślesz przesyłkę czy dostarczysz osobiście.



  5. Podaj numer konta do zwrotu pieniędzy



  6. Dodaj zgłoszenie zwrotu



  7. Wydrukuj wypełnione zgłoszenie zwrotu, podpisz je i spakuj wraz z towarem, dowodem zakupu.



  8. Wyślij przesyłkę na adres: HABYS Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 38-200 Jasło
  9. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz równowartość ceny towaru oraz koszt doręczenia towarów z e-sklepu do Klienta (jeśli wystąpiły)

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz po zatwierdzeniu zwrotu przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz do 7 dni od zatwierdzenia zwrotu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel