Gwarancja satysfakcji, zwrot do 30 dni
Zwroty i wymiana
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Jak mogę zwrócić towar?
WARIANT1
- Pobierz, wydrukuj i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy >>.
- Spakuj towar, dowód zakupu i oświadczenie zwrotu.
- Wyślij przesyłkę na adres: HABYS Sp. z o.o., ul. Produkcyjna 16, 38-200 Jasło
- Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz równowartość ceny towaru oraz koszt doręczenia towarów z e-sklepu do Klienta (jeśli wystąpił).
WARIANT 2
W przypadku zakupów jako zalogowany Klient w e-sklepie:
- Kliknij na TWOJE KONTO i zaloguj się, aby przejść do historii zamówień.
- W części ZWROTY TOWARÓW kliknij w przycisk DODAJ ZWROT.
- Wybierz zamówienie i towar, który chcesz zwrócić:
- Zdecyduj, czy wyślesz przesyłkę czy dostarczysz osobiście.
- Podaj numer konta do zwrotu pieniędzy
- Dodaj zgłoszenie zwrotu
- Wydrukuj wypełnione zgłoszenie zwrotu, podpisz je i spakuj wraz z towarem, dowodem zakupu.
- Wyślij przesyłkę na adres: HABYS Sp. z o.o., ul. Produkcyjna 16, 38-200 Jasło
- Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz równowartość ceny towaru oraz koszt doręczenia towarów z e-sklepu do Klienta (jeśli wystąpiły)
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy otrzymasz po zatwierdzeniu zwrotu przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy otrzymasz do 7 dni od zatwierdzenia zwrotu.