Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi


Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Wszystkie dostępne w e-sklepie produkty znajdują się na naszym magazynie. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą do Klienta wynosi:
  • 1-2 dni roboczych w przypadku stołów składanych, krzeseł i akcesoriów,
  • 1-3 dni roboczych w przypadku stołów stacjonarnych

W jaki sposób dostarczany jest towar?

  • przesyłki średnich rozmiarów zawierające między innymi stoły składane wysyłamy poprzez firmy kurierskie,
  • przesyłki o większcyh gabarytach, zawierające między innymi stoły stacjonarne wysyłamy poprzez firmy spedycyjne,
  • przesyłki niewielkich gabarytów wysyłamy poprzez firmy kurierskie lub Paczkomaty.

Ile wynoszą koszty przesyłki?

  • dla zamówień o wartości powyżej 190 zł brutto zapewniamy darmową dostawę,
  • dla zamówień o wartości poniżej 190 zł brutto koszt dostawy wynosi: 14,50 zł za kuriera i 12,50 zł za dostawę do Paczkomatu.

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Możliwe formy płatności za zamówienie to:
  • płatność przed wysyłką poprzez system PayU umożliwiający: szybkie przelewy z większości banków, płatność kartą, przelew tradycyjny, system ratalny.
  • zapłata przy odbiorze.

Czy cena za stół jest ceną za cały zestaw z wyposażeniem dodatkowym?

Tak, cena widoczna przy produkcie dotyczy produktu widocznego na zdjęciu wraz z wszystkimi akcesoriami.

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszt dostawy?

Cena wyświetlana przy produkcie nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty te zostaną uwzględnione w końcowym podsumowaniu.

Dlaczego na moim zamówieniu nie widzę kosztów dostawy w osobnej pozycji?

W związku z wymogami ustawy o podatku od towarów i usług jako firma oferująca produkty o różnych stawkach VAT zobligowani jesteśmy do przypisywania kosztów transportu do cen produktów. W przypadku zamówień o wartości poniżej 190 zł brutto, na ostatnim etapie zamówienia oraz na fakturze powiększamy ceny towarów, wliczając w nie koszt przesyłki, a sam koszt przesyłki zerujemy. Taka operacja nie wpływa na końcową cenę brutto, prezentowaną w sklepie internetowym. Całkowita wartość zamówienia dla klienta nie ulega zmianie.
Podstawa prawna: Interpretacja Izby Skarbowej: „Z przepisów ustawy o VAT nie wynika wprost sposób opodatkowania kosztów transportu w przypadku, gdy przedmiotem jednej dostawy są towary opodatkowane według różnych stawek podatku VAT. Analiza celowościowa art. 29a ust.1 ustawy o VAT wskazuje, że w takich przypadkach koszty transportu powinny proporcjonalnie zwiększać podstawę opodatkowania poszczególnych towarów/wyrobów opodatkowanych według różnych stawek."

Czy cena wyświetlana przy produkcie jest kwotą netto czy brutto?

Wszystkie ceny podawane w e-sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Co oznacza przekreślona cena w e-sklepie?

Przy towarach objętych promocją lub wyprzedażą, obok ceny sprzedaży pokazujemy także cenę przekreśloną. Cena przekreślona jest to normalna cena towaru, ważna gdy nie jest on objęty promocją.

Czy można otworzyć paczkę podczas odbioru?

Każdemu Klientowi przysługuje takie prawo i warto z niego korzystać. W obecności kuriera należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem i czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. W takim przypadku przesyłka zostanie do nas zwrócona, a Klient otrzyma nowy produkt.

Czy mogę zwrócić produkt?

Oczywiście. Pragniemy aby każdy Klient podczas zakupów w Aveno Life czuł się komfortowo i wyjątkowo. Jeśli z jakichkolwiek względów nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, możesz w ramach Gwarancji Satysfakcji, dokonać zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania towaru w zamian za zwrot pieniędzy! Jako jedyni na rynku oferujemy darmowy transport do Aveno Life w przypadku zwrotu produktu oraz możliwość użytkowania produktu w celu jego przetestowania!

Czy stoły do masażu składają się w walizkę?

Tak, składane stoły do masażu Aveno Life po złożeniu posiadają kształt walizki. Dzięki specjalnym uchwytom można je z łatwością przenosić i przewozić. Stoły po złożeniu można dodatkowo umieścić w specjalnym pokrowcu, który chroni stół i ułatwia jego przenoszenie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel