Reklamacje

W przypadku reklamacji lub serwisu:

Do sprawnego przebiegu procesu reklamacji lub serwisu używamy platformę „Reklamator”.
Wypełnij formularz dostępny pod linkiem >>

Po wypełnieniu formularza:

  • otrzymasz automatyczne potwierdzenie zgłoszenia sprawy,
  • maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą,
  • otrzymasz dostęp do pełnego monitoringu Twojej sprawy,
  • będziesz powiadamiany o postępie procesu,
  • będziesz mógł komunikować się na każdym etapie ze specjalistą zajmującym się Twoją sprawą,
  • ujawnione w okresie gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu powstałe z winy samego sprzętu zostaną usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel